PRAVIDLA TOHOTO BLOGU

Dříve, než si stáhnete podvinek nebo začnete paličkovat podle návodů, přečtěte si, prosím tyto řádky.
Všechna paličkovaná díla, podvinky, návody a obrázkové postupy jsou, není-li uvedeno jinak, mé vlastní a totéž platí o fotografiích.
Respektujte, prosím, tedy má autorská práva a dodržujte pravidla tohoto blogu:

1. Fotografie, návody, podvinky nebo text bez mého svolení nekopírujte ani nevyužívejte jinak, než pro své paličkování.

2. Podvinky zde uveřejněné a u kterých je to uvedeno, jsou volně ke stažení, ale pouze pro vaši osobní potřebu, NE KE KOMERČNÍM ÚČELŮM! Paličkujte si pro sebe nebo pro obdarování blízkých, ale pokud si chcete paličkováním vydělávat, musíte si navrhovat své vlastní krajky.

3. Jestliže kdekoliv vystavujete paličkovanou krajku podle podvinku jiného autora, než jste vy sami, je vaší povinností kromě svého jména (krajku pouze realizujete) zmínit i jméno autora návrhu.

Za dodržování těchto tří základních pravidel slušnosti vám nabízím podvinky, za které byste museli všude jinde nejprve zaplatit. Co z toho mám? Dobrý pocit, že podvinky neskončí někde zapomenuté uvnitř notesu, ale přinesou radost i potěšení ještě někomu dalšímu. Věřte ale, a teď jistě nemluvím pouze o sobě, že každého autora velmi mrzí, když vidí, jak někdo jiný sklízí chvály za něho samotného.

Prohledat tento blog

pátek 27. ledna 2012

Navíjení paliček

Když je potřeba navinout jen málo párů, není co řešit. Vidina vlastní práce na krajce pomůže překonat jakoukoliv nechuť k namotávání materiálu. Nevím jak vy, ale já když mám dělat něco většího, kde bude potřeba hodně párů i hodně materiálu, musím se trochu nutit. Nikdy si paličky nenamotávám dopředu všechny. Dělám to po částech, až teprve když je potřebuju.
Asi nejsem sama, protože proč by jinak po světě vznikala různá udělátka a hejblátka, která vám mají tuhle přípravnou práci usnadnit? Můžete si koupit navíječ nití, do kterého se palička upevní a pak už se jen točí kličkou. Viděla jsem různá videa, kde se paličky navíjely např s pomocí vrtačky. Proč ne, když to funguje. Mě se ale zalíbil hodně jednoduchý způsob španělské krajkářky. Přijde mi geniální, vždy po ruce, nic nestojí a funguje. Tak se koukněte, třeba se vám bude hodit. Tady je odkaz: navíjení paliček

1 komentář:

  1. Jak už jsem se několikrát zmiňovala, paličkovat neumím, ale moc se mi líbí a obdivuju každého, kdo to umí. Se zájmem jsem se podívala i na video s navíjením paliček a je úžasné, co všechno lidi dokážou vymyslet. Škoda, že u nás žádné kurzy paličkování nejsou. Určitě bych se přihlásila. Nevím, jestli bych měla trpělivost, ale když se jedná o takovou krásu. . .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře nebo připomínky. Budu moc ráda, jestliže se také budete chtít podělit o své rady a zkušenosti.

Thank you for your comments or suggestions. I will be very glad if you also want to share your advice and experience.