PRAVIDLA TOHOTO BLOGU

Dříve, než si stáhnete podvinek nebo začnete paličkovat podle návodů, přečtěte si, prosím tyto řádky.
Všechna paličkovaná díla, podvinky, návody a obrázkové postupy jsou, není-li uvedeno jinak, mé vlastní a totéž platí o fotografiích.
Respektujte, prosím, tedy má autorská práva a dodržujte pravidla tohoto blogu:

1. Fotografie, návody, podvinky nebo text bez mého svolení nekopírujte ani nevyužívejte jinak, než pro své paličkování.

2. Podvinky zde uveřejněné a u kterých je to uvedeno, jsou volně ke stažení, ale pouze pro vaši osobní potřebu, NE KE KOMERČNÍM ÚČELŮM! Paličkujte si pro sebe nebo pro obdarování blízkých, ale pokud si chcete paličkováním vydělávat, musíte si navrhovat své vlastní krajky.

3. Jestliže kdekoliv vystavujete paličkovanou krajku podle podvinku jiného autora, než jste vy sami, je vaší povinností kromě svého jména (krajku pouze realizujete) zmínit i jméno autora návrhu.

Za dodržování těchto tří základních pravidel slušnosti vám nabízím podvinky, za které byste museli všude jinde nejprve zaplatit. Co z toho mám? Dobrý pocit, že podvinky neskončí někde zapomenuté uvnitř notesu, ale přinesou radost i potěšení ještě někomu dalšímu. Věřte ale, a teď jistě nemluvím pouze o sobě, že každého autora velmi mrzí, když vidí, jak někdo jiný sklízí chvály za něho samotného.

Prohledat tento blog

úterý 10. ledna 2012

Paličky a vlna


Celé léto jsem si hrála s vlnou. Učila jsem se ji barvit, česat a spřádat  Vlna z našich oveček je dost hrubá, pro oblečení nevhodná a tak zkouším využití jinde. Třeba při tkaní nebo jako v tomto případě při paličkování. První vzorek mi ukázal, na co si musím pro příště dát pozor. Docela mě to ale bavilo. Práce rychle přibývala, viděla jsem na ni, oka velká, takže připojování byla hračka. 

Čtvereček je paličkovaný plátýnkovou páskou s vloženým řetízkem a střed je vyplněn dírkovou půdicí. Neměla jsem žádný záměr, barvy jsou náhodné, tak jak mi přišly pod ruku zbytečky vlny.

Pokud se chcete dovědět o zpracování vlny více, navštivte můj druhý blog.

3 komentáře:

  1. Vlaďko, vzorek, paličkovaný z vlny, se mi moc líbí, vypadá zajímavě,i ta barva je pěkná. Chodím sem nakukovat a tiše obdivovat. Možná,že se jednou rozhoupám a alespoň to zkusím. Moc mě to láká. Evička - babi Maňasová to zkusila a pevně ji to chytilo, moc jí fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím se taky dívat na její pokroky, je to krajkářka tělem i duší. Tenhle zápal je třeba, aby člověk vydržel. Mnozí často odpadnou, když zjistí, že krajka se musí "vysedět", že je to činnost náročná na čas a výsledek nepřichází okamžitě.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře nebo připomínky. Budu moc ráda, jestliže se také budete chtít podělit o své rady a zkušenosti.

Thank you for your comments or suggestions. I will be very glad if you also want to share your advice and experience.