PRAVIDLA TOHOTO BLOGU

Dříve, než si stáhnete podvinek nebo začnete paličkovat podle návodů, přečtěte si, prosím tyto řádky.
Všechna paličkovaná díla, podvinky, návody a obrázkové postupy jsou, není-li uvedeno jinak, mé vlastní a totéž platí o fotografiích.
Respektujte, prosím, tedy má autorská práva a dodržujte pravidla tohoto blogu:

1. Fotografie, návody, podvinky nebo text bez mého svolení nekopírujte ani nevyužívejte jinak, než pro své paličkování.

2. Podvinky zde uveřejněné a u kterých je to uvedeno, jsou volně ke stažení, ale pouze pro vaši osobní potřebu, NE KE KOMERČNÍM ÚČELŮM! Paličkujte si pro sebe nebo pro obdarování blízkých, ale pokud si chcete paličkováním vydělávat, musíte si navrhovat své vlastní krajky.

3. Jestliže kdekoliv vystavujete paličkovanou krajku podle podvinku jiného autora, než jste vy sami, je vaší povinností kromě svého jména (krajku pouze realizujete) zmínit i jméno autora návrhu.

Za dodržování těchto tří základních pravidel slušnosti vám nabízím podvinky, za které byste museli všude jinde nejprve zaplatit. Co z toho mám? Dobrý pocit, že podvinky neskončí někde zapomenuté uvnitř notesu, ale přinesou radost i potěšení ještě někomu dalšímu. Věřte ale, a teď jistě nemluvím pouze o sobě, že každého autora velmi mrzí, když vidí, jak někdo jiný sklízí chvály za něho samotného.

Prohledat tento blog

úterý 20. března 2012

Vozilo se na jaře


vozilo se na jaře - návrh a realizace V.Cepáková 
Vozilo se na jaře, tralalalala,
slunko v zlatém kočáře, tralalalalala...

Tuhle písničku jsem měla jako malá holčička moc ráda, ráda jsem si ji zpívala. Zároveň ale nerada, to když mě ji nutili zpívat na vystoupení pro rodiče a já prožívala obrovskou trému, až mi selhával hlas. V každém případě mi zůstala doteď v hlavě a ozývá se, jakmile jen trochu víc začne svítit jarní sluníčko. 

Jaro, buď vítáno!

Nafotila jsem několik detailů, jak je to udělané.
květ

Lístečky a řetízky s pikotkou.
kolo
hlava slunce

Pusa sluníčka je udělaná z jednoho krouceného páru s pikotkami.

kuk
 Lepší detail kytiček nemám.



9 komentářů:

  1. Very nice sun, and I like spring.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, obdivuji paličkování! Blanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den Vladi,
    moc krásné! Děkuji za jarní náladu, písničku si pobrukuju i já.
    Sluníčko má krásná očka i pusinku a obdivuji i kolečka vozíku.
    Prosím, že nám přidáš i kytičku.Těším se až ukážu tvou práci dětem v kroužku. Na poslední práce tvých dětí se děvčata nechala inspirovat a vytvořila obrázky. Kolegyně mi slíbila, že mi je naskenuje a snad už splním svůj slib o zaslání.
    Krásné jaro i s jarní náladou. Marjánka z Jesu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Marjánko, myslíš kytičku z tohodle obrázku, nebo byste si rádi upaličkovali nějakou jednoduchou? Jednu teď zrovna paličkuje Andrejka z kroužku. Podvinek je moc jednoduchý a třeba by se líbil i vám. Na návod teď ale čas nemám. Vy byste si s ní ale určitě poradili.

      Vymazat
  4. Vladi, myslela jsem tuto kytičku z obrázku.
    Kytičku Andrejky určitě ráda nabídnu děvčatům, bude hezké až si ukáží své práce vzájemně.Marjánka z Jesu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře nebo připomínky. Budu moc ráda, jestliže se také budete chtít podělit o své rady a zkušenosti.

Thank you for your comments or suggestions. I will be very glad if you also want to share your advice and experience.