PRAVIDLA TOHOTO BLOGU

Dříve, než si stáhnete podvinek nebo začnete paličkovat podle návodů, přečtěte si, prosím tyto řádky.
Všechna paličkovaná díla, podvinky, návody a obrázkové postupy jsou, není-li uvedeno jinak, mé vlastní a totéž platí o fotografiích.
Respektujte, prosím, tedy má autorská práva a dodržujte pravidla tohoto blogu:

1. Fotografie, návody, podvinky nebo text bez mého svolení nekopírujte ani nevyužívejte jinak, než pro své paličkování.

2. Podvinky zde uveřejněné a u kterých je to uvedeno, jsou volně ke stažení, ale pouze pro vaši osobní potřebu, NE KE KOMERČNÍM ÚČELŮM! Paličkujte si pro sebe nebo pro obdarování blízkých, ale pokud si chcete paličkováním vydělávat, musíte si navrhovat své vlastní krajky.

3. Jestliže kdekoliv vystavujete paličkovanou krajku podle podvinku jiného autora, než jste vy sami, je vaší povinností kromě svého jména (krajku pouze realizujete) zmínit i jméno autora návrhu.

Za dodržování těchto tří základních pravidel slušnosti vám nabízím podvinky, za které byste museli všude jinde nejprve zaplatit. Co z toho mám? Dobrý pocit, že podvinky neskončí někde zapomenuté uvnitř notesu, ale přinesou radost i potěšení ještě někomu dalšímu. Věřte ale, a teď jistě nemluvím pouze o sobě, že každého autora velmi mrzí, když vidí, jak někdo jiný sklízí chvály za něho samotného.

Prohledat tento blog

pondělí 11. června 2012

Pro společenskou událost

paličkovaná souprava - návrh a realizace V.Cepáková

Nepaličkuji šperky. Je na nich vidět každá nepravidelnost nebo uzlík. Musí být udělané tak, aby dobře sloužily a nerozpadly se po prvním použití. Jen pro tentokrát jsem udělala výjimku. Moje mladší sestra žení syna. A chce být při této příležitosti pěkná matka ženicha. Její prosbě se nedalo odolat a tak jsem se snažila s tím nějak poprat. Snad se mi to povedlo.







Náhrdelník jsem paličkovala bez podvinku, jen tak co mi paličky napověděly, že by chtěly dělat. Na začátku tedy byla stříbrná obruč upevněná na herdulce a mlhavá představa čehosi, na konci pak toto.


Od náušnic se očekává, že budou stejné do páru. Raději jsem si je nakreslila, ale stejně stejné nebyly. Jednu jsem předělávala, takže existují tři :-D


A malé kytičky jsou do účesu. Doufám, že budou slušet.



7 komentářů:

  1. Vím, že je to matka ženicha a ne nevěsta, ale přijde mi to hodně černé. Rozhodně je to pěkné(o:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy si vybrala, aby ladily s šaty a navíc je blondýna, tak to snad nebude tak smuteční. Ale máš pravdu. Pro svatbu to v sobě trochu smutku má. Ve skutečnosti je to trochu víc stříbrné. Na fotce z toho ta černá nějak vylézá.

      Vymazat
  2. Moc se mi to líbí,taky bych to brala,ale ve světlém provedení,mám tmavé vlasy.Tři naušnice mají tu výhodu,že kdyby se jedna ztratila,zas zbudou dvě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Very pretty lace necklace. Goes very well for functions.
    Terrie from Hong Kong

    OdpovědětVymazat
  4. asi bych brala světlejší provedení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera........úplně k tomu stačí hladké jednoduché dlouhé šaty...a je z toho luxusní večerní róba jedna báseň. Škoda, že jsem nikdy neměla odvahu paličkování zkusit.Už taky z obavy, abych tomu nepropadla, protože už teď nevím, co dělat dříve....když já dělám ráda toooolik věcí !
    Šperk je to opravdu famózní !!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře nebo připomínky. Budu moc ráda, jestliže se také budete chtít podělit o své rady a zkušenosti.

Thank you for your comments or suggestions. I will be very glad if you also want to share your advice and experience.