PRAVIDLA TOHOTO BLOGU

Dříve, než si stáhnete podvinek nebo začnete paličkovat podle návodů, přečtěte si, prosím tyto řádky.
Všechna paličkovaná díla, podvinky, návody a obrázkové postupy jsou, není-li uvedeno jinak, mé vlastní a totéž platí o fotografiích.
Respektujte, prosím, tedy má autorská práva a dodržujte pravidla tohoto blogu:

1. Fotografie, návody, podvinky nebo text bez mého svolení nekopírujte ani nevyužívejte jinak, než pro své paličkování.

2. Podvinky zde uveřejněné a u kterých je to uvedeno, jsou volně ke stažení, ale pouze pro vaši osobní potřebu, NE KE KOMERČNÍM ÚČELŮM! Paličkujte si pro sebe nebo pro obdarování blízkých, ale pokud si chcete paličkováním vydělávat, musíte si navrhovat své vlastní krajky.

3. Jestliže kdekoliv vystavujete paličkovanou krajku podle podvinku jiného autora, než jste vy sami, je vaší povinností kromě svého jména (krajku pouze realizujete) zmínit i jméno autora návrhu.

Za dodržování těchto tří základních pravidel slušnosti vám nabízím podvinky, za které byste museli všude jinde nejprve zaplatit. Co z toho mám? Dobrý pocit, že podvinky neskončí někde zapomenuté uvnitř notesu, ale přinesou radost i potěšení ještě někomu dalšímu. Věřte ale, a teď jistě nemluvím pouze o sobě, že každého autora velmi mrzí, když vidí, jak někdo jiný sklízí chvály za něho samotného.

Prohledat tento blog

neděle 20. ledna 2013

Děkuji!

návrh krajky a realizace V.Cepáková
Dnes chci poděkovat všem, kteří se tu v poslední době zastavili, aby zanechali povzbudivý komentář. Opravdu jsem to moc potřebovala. Občas na člověka přijdou takové krize.
Stotisícou návštěvu jsem neulovila, nikomu se nepodařilo ulovit tohle pro mě magické číslo. Takže část dárečků zůstala nevyzvednuta. Zato se ozvalo hodně krajkářek. Dostala jsem moc milé dopisy a je mi líto je nechat jenom tak bez odezvy. Posílat krajky krajkářkám je totéž, jako nosit dříví do lesa. Proto jsem se rozhodla poslat některým jako poděkování často žádaný podvinek Bude zima.

Děkuji všem za návštěvu a přeji hezké dny s paličkami.

6 komentářů:

  1. Už je zima, už je mráz, je nádherně, včera jsme si zasáňkovali, dnes jsem si vyhlédla místo na bruslení a zítra půjdu zkusit brusle(o:
    Paličky u nás také nezahálejí, i když já to flákám, maminka se činí.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, hrozně moc Vám děkuji za podvinek. Právě se učím polohod na ovečkách a Vy jste mi teď dala takovou motivaci, že budu paličkovat jako o život. Ještě jednou moc děkuji a přeji pěkný den. Adéla

    OdpovědětVymazat
  3. Każda Twoja praca zapiera dech. Cudowna ptaszyna.

    OdpovědětVymazat
  4. Podvinek už je samá díra a krajka z něj půjde brzo dolů. Mamča je rychlík(o:

    OdpovědětVymazat
  5. Krajkářka jak víš nejsem, ale dívat se na tvoje pěkná díla chodím často. Komentíky ani nepíšu, protože bych se pořád jen opakovala, jak je to hezké a jak je mi líto, že to taky neumím. Žádné kurzy u nás nejsou a nejsem si jistá, jestli bych na to vůbec viděla, tak se chodím kochat aspoň k tobě. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře nebo připomínky. Budu moc ráda, jestliže se také budete chtít podělit o své rady a zkušenosti.

Thank you for your comments or suggestions. I will be very glad if you also want to share your advice and experience.